30 Haziran 2019 Pazar

EDGAR ALLAN POE ADASI


Gözümün önünde martı güvercini yakaladı, bir an kurtuldu güvercin ama kedi kaptı bu defa, evden koştum, ruhumun sen ne hain adamsın, mazlumun can verişini seyrettin bre hain demesinden korkarak, kedi ara yola girdi ve sonra tekrar bir evin bahçesine dalarak gözden kayboldu, peşini bırakmadım, demir parmaklıklardan geçti ve metruk bir yerde, otlar arasında yitirdim onu... Çaresiz döndüm soluk soluğa ama bu kez biri arkamdan seyirtti, bela arıyor gibiydi adam ve ne oluyor dedi, masum bir edayla anlattım olan biteni ve son darbeyi indirdim adama, işte dedim, Adalıların canı gönülden sevdiği ve eleştirenlere hayvan düşmanı, canavar gözüyle baktıkları kedi bu!.. Senin dedi adam, her sözüne katılıyorum. İnanmadım adama, soluk soluğa kalışım ve içten oluşum sanırım etkilemişti onu. Eve geldim, başarısız bir cankurtaran olma girişimim, mutsuz hayatımın yeni bir halkası olmaktan öteye, bir işe yaramamıştı. Şu dünyada, bir kediyle bile baş edemeyen, zavallı biriyim ben, duyuruyorum!..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder