14 Ekim 2019 Pazartesi

CHAT

Ben Lizbon'dayım  döl ırmakları bile uzanamaz Amazon'da olsa sensiz gözyaşlarım ıslak ruhlar gibi direk çeksem yelkenlime gelebilir miyim Gemini gibi ruhum hep yanımdasın tunç bıçaklar gibiyim Kirke bile kıskanır güzel kokular sürünüp döküneyim seni mürle ovayım Uranos'u aratmıyor bedenim işte sıyırdım dar kılıcımı uzak tuttum azılı kısır ölümü gelene dek Teireşias ve Elpenor dostlarımla yükleyip döl yatağına gövdelerimizi onlar gelmeden çok çektirdiğim baldızı kötü kader tümülüslerden kadim vücudun yarılan sulara şarap rengi okeanosa ve yinelemelere dayanıklıdır aşkın okyanusları onlar göğün altında yeni bir şey yok tam aksine ölüm türleri var laser hidrojenler siyanür napalm vesaire uygarlığımız kanibalist ve emperyal bir yineleme bunlar bir düzenek öyleyse kan şarap et ekmek değil midir yaşasın elini kana bulamayan tek yalvaç İsa tanrıyı günahlarımız için yarattık Gabriela kim lerin işi bu trivesti bornozu süslü senin  etini akmakta olan kanını bedenimde duymak istiyorum sana  olan arzumun   korkunç    tadı cezbediyor beni kin dolu Neptune'a aşarak karanlık suları Argiciada'nın altın dalını taşıyan sümbül dalı gibiydi göğsün  onun sarı güneşten ölgün serabı Kerberos kemirsin döş yerini dönsün kin dolu Jüpiter'e aşıp karanlık suları yitirecek bütün arkadaşlarını sonra bir eARTh arar kendine yat huzur içinde tecimen Ayşe sözünü ettiğim ışıltısında ırmak sularının Mikail'in işi bu aşk ateşi bedene  kavuşmaktır yıkanabilir yeryüzünün kehaneti perilerle  bahar  gelmiş  gotik güzel gizemli fiziğin benim yenilgim aşkı arıyorum bir gün bir kitap buldum uzun bir aşk öyküsü  vardı içler acısı ve yakıcı şimdi bir sevgilim oldu bugünlerde işte o kitap Isfahan tapınaklarında Şiraz'ın gül bahçelerinde onunla sevişiyorum artık tanrı bizi ayırmak için aşkı icat etti diyordu çünkü ben sana aşığım ve bu sadece acı çekmemi sağlıyordu aşk cesaret verir fütursuzluk aşılar kışkırtıcı densiz olabilirim klasik çağların simgesi gibisin ruhum seninle sevişmek istiyor platonik aşk benimki bedenim çok uzaklarda ama açgözlü değilim şimdilik hoşçakal güzelim uzun bir gece şiire dönüşebilir anlamanı istiyorum edebiyat iyi ki var aksi halde aşkımız başka bir yerde barınamazdı umarsızım ama aşk böyle bir şey öpüyorum bu düşlerimde ki tek gerçekliğim seninleyim ben ama hep özleyeceğim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder