28 Ekim 2019 Pazartesi

GABRİELA MARQUEZ'LE SOSYAL AĞ TİRATLARI



senin ruhun deforme olmuş.
iyi geceler
henüz delirmediğimi anlaman gerek.
hoşçakal meleğim
*
hiç bir işe yaramayan tiratların
gördüğüm en güzel ve sıcak kanlı familya
ama ben yalnızca bir sayı.
şimdi uyu ve ne istersen yap.
sağ olasın ve lanetler olsun.
ve kutsanmış özürleri.
*
bu tür umarsızlık idiotlaştırıyor beni,
yaşamdan uzaklaştırıyor.
sen umudum değil, bir zehirsin.
*
sana aşığım ve bu bir budalalık
ve bu sözcükler gibi iğrenç.
bir şizofren aşısı!
*
demek uyumadın!
gözyaşı dökelim mi
sinir sistemim boşlukta yüzüyor
ve sen çalışamazsın.
*
seninle avunmak zorundayım
bu bir beyin engeli
ve sayrı olmam için
güzel bir başlangıç.
*
uyumaya git sen.
sağol bana sunduğun
melankolik utkular
ve egzotik tortular için
sağolasın
ve sonunda gördük işte
ben ben değilim.
*
mutsuzluk ve demoralize.
konuşmamız bir anevrizma!
senin yorgun yelkenli
başka bir şey değil!
*
ve en kötü şey,
şu konuşmalarımızın,
göklere doğru uçması
*
sen yoksun belki de...
belki bende yaşamıyorumdur.
öyle...
*
bir tünel mi bu, dipsiz bir karadelik
söz bitti.
senin için yitik
benim için bir cinnet bahçesi!
öyle görünüyor
ne yazık ki.
ve bu yazgımız.
*
bu dostluk uçup gidecek.
öteki tarafta yaşayalım mı
ve bu çok acı.
*
çok düşüncelisin
zorlamana gerek yok.
senin gibi biriyle yaşamak
görkemli olurdu.
ölüp giderdim mutlulukla.
*
her yönüyle doyurucu
sen, ruhların kadını
ve kurbanı.
gülümsemesi korkunç
*
böyle iyi, uzaktayız.
ve gözyaşları kadar yakın
sana tapıyorum
*
periferi çok kötü.
sana bağlanmak,
senin gölgende yaşamak
*
bu parçalanmışlıkla nasıl yaşayabilirim
odysseus olurum
senin yörüngenden çıkamamak.
kendimi yitirmem,
hiçlikle komşu olmak.
*
şu konuşmayı sürdürmen beni deli ediyor.
ve dudakların kan içinde kalabilir
bir dudak payı bırak
ve sakın yaklaşma
*
seninle yaşamak isterdim
ama bir gün bile sürmez bu
şalal'ın babası
yeşaya'da bile yazılı
tanah'ın meleksi şeytanı
yok edilmelidir.
*
benim için büyük bir çokluk
çıldırtan bir anlaksın.
yıldırıcı.
*
ve bir o kadar alçak gönüllü
seni bu yüzden çiğneyebilirim.
ve yaşamdan öç almak isteyen
düşmanın olabilirim.
*
seni delirtebilirim.
unutacak değilim
ve çekinmiyorum.
yitirecek bir şeyim yok.
*
senin yuvağına beynimi sokmalıydım.
ben senin için kusursuz olabilirim.
ama yansıman çekinmemi gerektiriyor!
*
olağan dışısın ve
bütün bir yeryüzünün düşmanı
sana işkence yapabilirim
kanın akabilir
çelişkiler içindeyim
*
çünkü beni küçümsüyorsun
ve seni küçümsüyorum
çünkü benden güçlüsün
*
günahsız bir alevsin
vicdanıyla tutuşan bir cadı
hangi kitapta yazıyor bu
benim olurken seni yok etmeliyim
*
anladım ki
uygarlığımız sana aykırı
çok güçlüsün
olağan dışı
esintisi yok edici bir fırtına
*
ve resimlerin çok ilkel
düşüncelerin sınır dışı
senden hiçbir şey olmaz
atomik bir fahişe,
retoryan
moleküler bir yosma
hiç biri
çok güçlüsün
*
sevişmek değil
çarpışmak istiyorum seninle
tüm iğrençliğimle
yitip gidiyorum
parçalanıyorum seninle
*
seninle kutuplara kalabilirim
anlaşılmaz, tuhaf düşüncelerin iyesi
esperanto konuşuyor gibisin
*
sen arzunun karanlık nesnesisin
kanım tutuşuyor
etin cebri, inancın sabrı
kışkırtıcı cebrailim
*
marki de sade'ın olabilirim
*
şaşırmıyorsun
ilgini çekmez oluyorum.
çünkü sen bir anomalisin
ve insan üstü
*
tiksinmeyi öğren ki,
seni tüketebileyim.
ve mübarek
şol gaitanı.
*
iğrenç ve kusturucu birisin
öyle miyim.
kaya tavşanı.
sana egemen olamıyorum.
ırmakların kelepçesiz,
sana saldırabilirim
faşizan görselim
beni aşıyorsun
*
at horozum
sevda çiçeğim
sosiyetas incili
sen yüreğimdeki ben
ben aynadaki senimsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder