18 Mayıs 2019 Cumartesi


DELAWARE

İtalya çok ırmaklı bir köydür dedi.
Kırım Giraylığı'nın sonu 1776 mı dedim.
 Fatih'in annesi Mara Despina değil  dedi.
Napolyon bodur ve paytak mı dedim.
 Panama kanal ve devlet öyleyse dedi. 
Mississipi eyalet diyorlar dedim.
 Alavere dalavere ne peki dedi.
 Delaware melavaredir belki dedim.
Vladimir Mayakovski öldü dedi.
Sanki Aleksander Dubçek sağ dedim.
Ganj'a giren tüm dünya denizlerine girer dedi.
Hazar hariç olmalı dedim.
İsa babasız diyorlar dedi.
Meryem bakireyse dedim.
 Borges'in kör olduğu doğru mu dedi.
Beethoven sağırdır dedim.
Medüz deniz anasıdır diye söylenti var dedi.
Medusa ve Perseus dedikodusu mu dedim.
Kurtuba ve Cadiz nerede dedi.
Cadı ve kuduz gibi dedim.
Kutup ve mıknatıs olmasa yaşam yok dedi.
Katip ve nakıs da bir addır dedim.
 Ağaçlar neden yeşil dedi.
Sonbahar bakır rengi  dedim.
Doğurucu olan doğuran dedi.
Kısır olanda  maddedir dedim.
Evleri örten kiremit dedi.
Manyetik giysi olmalı dedim.
Işıktan hızlısı yok  dedi.
Işık sonlu ki dedim.
Orson Welles iyi miydi dedi.
Tarkovski'de mi dedim.
Pi sayısı zorunlu dedi.
Escher'e sormalıyız dedim.
Shakespeare kadındı dedi.
Tanrı erkek miydi dedim.
Aşk kendini aramaksa dedi.
Açlık zoolojik şey dedim.
Aya gidilmedi dedi.
Oradan gelmeliydik dedim.
Einstein kravatsız mı dedi.
Hırvat'ın var mı dedim.
Zayıflamam gerek dedi.
Başa dönülmez ki dedim.
Tavus güzeldi dedi.
Algılar sultanımız dedim.
Mermer serttir  dedi.
Su katıymış ama dedim.
Fesleğen güzel kokar dedi.
Lisyantus da mı dedim.
Yaşımı küçültmüşler dedi.
Biyolojik yaşın ne dedim.
Ölüm vardır dedi.
Dönüşümde  dedim.
Sanal ağlar  akar dedi.
Balık ağlar mı dedim.
Mecnun'a sormalısın dedi.
Leyla gecedir dedim.
 Leyla Gencer var dedi.
Ece Stuart'dır dedim.
Enderun sui art mı dedi.
Soyut sanat ne dedim.
Yoruldum ben dedi.
Şiir dinlendirir dedim.
Sürdürürüz yine dedi.
Alışkanlık kötü dedim.
Ayrılık kaçınılmaz dedi.
Güle güle sana dedim.
Belki yine gelirim dedi.
Olasılık  kaç ki dedim.
Yaşam aritmetik dedi.
Son iç çekiş belki dedim.
Gözlerime bakabilsen dedi.
Uçup gitme sakın dedim.
Gözümdeki sensin dedi.    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder