18 Mayıs 2019 Cumartesi

mevlana

Neşe dolu, sevinçli bir an, verandada, sen ve ben
İki biçim, iki çehre, birleşen, tek bir ruh,  sen ve ben  


Bahçeleri armağan, kuş sesleri,  onlara su veren
Çiçeklerin arasında, ömür süren,  sen ve ben


Gece, gökyüzünde, tanık yıldızlar  
Onlarla birlikte ay, birlikte yürüyen


Uyuşturan sevdanın doruğunda sen ve ben
Çılgın şarkılarıyla, kıyıda, birvücut, sen ve ben  


Gökyüzünün papağanı olduğumuzda, şeker yiyen 
Verandada, ne içli gülüyoruz şimdi, sen ve ben 


Nasılda  şaşırtıcı, sessiz,  ilişmişiz, şu köşede, bir an 
Yine de birlikteyiz, gözden ırak olsa da,  Irak ve Horasan 


Biz yeryüzünde başka konumdayız, başka bir biçimdeyiz 
Balın, sonsuz  karanlığın, bir cennetin içindeyiz, sen ve ben.                                
ulus fatih

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder