18 Mayıs 2019 Cumartesi


NOLI ME TANGERE
İçimde bir insan var benim 
İçimde bir tanrı var.

İçimde bir sen var benim 
İçimde bir ben var.

İçimde bir çocuk vardır 
İçimde bir melek  var.

İçimde çiçekler var 
İçimde bir ıtır var.

İçimden ırmaklar geçer  
İçimde bir gölge var.

İçimde dolambaçlar 
İçimde ağaçlar var.

İçimde güneşler var benim 
İçimde sarı aylar.

İçimde bir özlem var 
İçimde bir dünya var.

İçimde bir ben var benim 
İçimde bir sen var.


İçimde bir aşk vardır 
İçimde bir tanrı var...















ODYSSEİA
Zaman eğrilerinde yükselen anomali, elektral sensörler, plazma roketleri ve uzaklarda yücelen, kozmosun eşikleri.
Acınası nöronlar, sinir bilim yöreleri, sikloid yurtluk, küçük buzul çağları, günlükleri sensemayanın, stratosfer, anti Arktika ve Zelandia'nın çileleri.
İntegral modellerimiz, poliklorobifenil, kozmolojik iribaşlar, konuşan makine, ksenon, mavi gökadamız  ve eksenel elektrik magazinleri.
Lityumun sancıları, fasikulasyon drozofila, sülfat kutuları, iyonlar, halorhodopsin günler, asetik asit ve yeşil geceler.
Yayılan siyah ışık, ölüm bisikletleri, hamur kataloglar, -gerçekler kuramımız, düşler pratiğimizdir-.
Buz karotları, Huaynaputina yanardağı, soğurmalar ve dur duraksız ağlarda, dalgalanıp duran Yukon melodileri.
Deltoid viyadükler, tautochrone, hiperbolik kosinüsler, Avicenna, Avercamp ve avernus kompozitörleri.
Işıktan kılıçlar, eARTh kadar iri üvey anamız ve çılgın mimarisiyle, yalnızca bizim görebildiğimiz, şeytan tapınağımız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder